Vauvan päivä pe 30.9. Mäntsälässä

Vauva nauraa.

Mikä Vauvan päivä?

Valtakunnallisena Vauvan päivänä perjantaina 30.9. juhlitaan kaikkia vauvoja. Tänä vuonna teemana on Ihmeelliset ja ihanat vauvat. Vauvan päivän tapahtuma järjestetään Mäntsälässä nyt toista kertaa yhteistyössä Kansalaisopiston, Kirjaston, Musiikkiopiston, MLL:n, Hyvinvointineuvolan ja Avoimen päiväkodin kanssa. Vauvan päivä järjestetään tänä vuonna seurakuntakeskuksessa (Urheilutie 1) pe 30.9. klo 9–12.30.

Ohjelmaa

• klo 9 Aloitusmusiikit
  • klo 9.15 Perhejumppaa, Päivi Salenius Mäntsälän opistolta
  • klo 10 Vyöhyketerapeuttinen unihieronta vauvalle, Pirita Sassi
  • klo 10.45 Vauvamuskari, Johanna Kilki Porvoonseudun musiikkiopistolta

Tarjolla on maksutonta välipalaa, kahvia, teetä, yhteistyötahojen esittelypisteitä, rauhallinen imetysnurkkaus sekä mahdollisuus lastenruokien lämmittämiseen. Isommille sisaruksille leikkinurkka ja piirustuspiste. Ota oma alusta mukaan vauvalle muskaria varten.

Vaihtotori 'Vie mennessäsi, tuo tullessasi'

Lastenvaatteiden ja -tarvikkeiden sekä äitiys- ja imetysvaatteiden vaihtotorille voi tuoda alle 120 senttisiä vaatteita lahjoitettavaksi tarvitsevalle. Vaatteita voi tuoda etukäteen seurakunnan perhekerhoihin ja avoimeen päiväkotiin niiden aukioloaikoina (perhekerhot ma klo 17–19, ti klo 10–12 ja ke klo 9–11, avoin päiväkoti Metsätonttu ma ja ke klo 9–12 ja 13–15.30 sekä pe klo 9–12). Tuothan vain sellaista mitä itsekin voisit vielä käyttää!

Lämpimästi tervetuloa!

2022-09-13 11:59:00.0