Suorat jumalanpalveluslähetykset Mäntsälän kirkosta pääsiäisenä 2023

tim-gouw-4l9qmFImnnI-unsplash (2).jpg

Pääsiäinen on kirkkovuoden keskus ja kohokohta ja kristillisistä juhlista vanhin ja merkittävin. Matkaa kohti pääsiäisen iloa tehdään niin paikan päällä kuin etänä.

Katso tästä kaikki tulevat suorat lähetykset Mäntsälän kirkosta:

Kiirastorstain vaikuttavassa messussa muistellaan Jeesuksen viimeistä ateriaa. Alttari riisutaan ja puetaan mustaan, valojen sammuessa vain Kristus-kynttilä jää valvomaan. Kiirastorstain messu on katsottavissa 6.4. klo 19 täälläLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Pitkäperjantaina Jeesus kuolee ristillä, hiljaisuus ja suru puhuttelevat. Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus on katsottavissa 7.4. klo 10 täälläLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Pääsiäispäivänä riemu kaikuu seurakunnassa: Kristus on ylösnoussut! Pääsiäisaamun messu on katsottavissa su 9.4. klo 10 täälläLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Tue Mar 07 12:55:00 EET 2023