Pääsiäisen verkkolähetykset

Tervetuloa seuraamaan pääsiäisen tapahtumia suorana seurakunnan YouTube-kanavalla. Lähetysten linkit julkaistaan myös seurakunnan verkkosivuilla mantsalanseurakunta.fi.

Pääsiäisen jumalanpalvelukset

Palmusunnuntain perhejumalanpalvelus su 28.3. klo 10. Varaa mukaan virpomaoksa, paperia ja kyniä. Saarna on kuvattu päiväkerholaisten kanssa. Virret lauletaan Lasten virsikirjasta. Kesto n. puoli tuntia.

Ahti-ilta ma 29.3. klo 19. Musiikkiryhmä: Annukka Nissilä, Anna Pekkala, Raija Ojell, laulu, Timo Vesterinen kontrabasso, Mirjam Ode, piano.

Seurakunnan sohvalla ti 30.3. klo 18. "Kohti pääsiäistä" - keskustelemassa Mikko Seppälä ja Jussi Hokkanen

Ahti-ilta ti 30.3. klo 19

Ahti-ilta ke 31.3. klo 19

Kiirastorstain messu to 1.4. klo 17. Mahdollisuus ehtoolliseen klo 18-20.30.
Alttarin riisuminen n. klo 20.30.

Pitkäperjantain sanajumalanpalvelus pe 2.4. klo 10

Pääsiäisyön jumalanpalvelus la 3.4. klo 23. Musiikissa Pekka Itkonen ja Gospelbändi.

Laulujen sanat pääsiäisyön jumalanpalvelukseen

Pääsiäispäivän messu su 4.4. klo 10. Mahdollisuus ehtoolliseen klo 11 - 13 kirkossa.

2. pääsiäispäivän sanajumalanpalvelus ma 5.4. klo 10.

Pääsiäisen musiikkilähetykset

Pitkäperjantain virsilauluilta pe 2.4. klo 18. Oratoriokuoron solistit sopraano Heini Grefberg ja tenori Ville Kinnunen laulavat paastonajan virsiä. Viulua soittaa Kristiina Mäkinen, pianoa Mirjam Odé ja urkuja Johanna Linna.

Pääsiäisen virsilauluilta su 4.4. klo 18. Oratoriokuoron solistit sopraano Minna Blom ja baritoni Kalle Virta laulavat pääsiäisvirsiä. Viulua soittaa Kristiina Mäkinen, pianoa Mirjam Odé ja urkuja Johanna Linna.

Lasten pääsiäinen

Palmusunnuntain perhejumalanpalvelus su 28.3. klo 10. Varaa mukaan virpomaoksa, paperia ja kyniä. Saarna on kuvattu Koivulassa päiväkerholaisten kanssa. Virret lauletaan Lasten virsikirjasta. Kesto n. puoli tuntia.

Pääsiäiskalenteri seurakunnan Facebook-sivuilla ja Lasten Kirkon YouTube-kanavalla palmusunnuntaista pääsiäismaanantaihin. Jokaiselle päivälle ilmestyy lyhyt video hiljaisen viikon tapahtumien etenemisestä.

Lasten toiminnalliset pääsiäisrastit Koivulan ja Hyökännummen kerhotalojen leikkipihalla.

Pääsiäisen raamatunkertomusrastit kaikenikäisille: Hautausmaalla muistelupaikan ja kirkon välisellä alueella on 5 rastia, joissa on QR-koodit. Koodien takaa löytyy pääsiäisen tapahtumista kertova video.

Pääsiäisen ilo toiminnalliset rastit Anttilan lähiliikunta-alueella lapsille ja perheille.
Kaikki rastit ovat kierrettävissä 6.4. saakka.

Iloista pääsiäistä!

2021-03-26 14:07:00.0