Lastenkirkon joulukalenterissa Lego-jouluevankeliumi ja eläinten jouluvalmisteluja

Legoista rakennettu seimiasetelma.

Onko eläimilläkin joulusiivous ja riisipuurot? Tule mukaan odottamaan joulua Päkä-lampaan, Susi Sileän ja Lego-hahmojen kanssa!

Lastenkirkon videojoulukalenterissa Päkä-lammas ja hänen ystävänsä Susi Sileä selvittävät, kuinka eläimet valmistautuvat jouluun ja mistä juhlassa oikeastaan on kyse. Kalenterissa seikkailee esimerkiksi lampaita, kanoja, hevosia, alpakoita, poroja, kissoja, kenguruita ja
koaloita!

Joulukalenterissa nähdään myös neliosainen Lego-animaationa kerrottu jouluevankeliumi. Lego-jouluevankeliumi on jatkoa huippusuositulle Lego-pääsiäistarina -animaatiosarjalleLinkki avautuu uudessa välilehdessä, jota on katsottu jo satoja tuhansia kertoja.

Lastenkirkon joulukalenterin ensimmäinen luukku avautuu 1. adventtisunnuntaina 28.11. Sitä voi seurata Lastenkirkon YouTubessaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, lastenkirkko.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä -osoitteessa sekä muissa Lastenkirkon somekanavissa.

Kalenterin eläinteema on lasten toivoma. Päkä-lampaan roolissa nähdään viime vuoden kalenterista tuttu kanttori ja musiikkikasvattaja Sini Nikku. Susi Sileän roolissa nähdään Nelli Juusela. Kalenterin ovat toteuttaneet Lastenkirkon nuorten aikuisten tiimin kanssa seurakunnat ympäri Suomen.

Lastenkirkko on Suomen ev. lut. kirkon yhteinen lasten media.

Lisätietoja Lastenkirkosta: Lastenkirkko.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2021-11-18 16:32:00.0