Käyn rippikouluni muualla

Vuosittain moni Mäntsälän seurakunnan jäsen käy rippikoulunsa muualla kuin Mäntsälän seurakunnan järjestämässä rippikoulussa. Oma kotiseurakunta vastaa tällöinkin niin sanotusta seurakuntayhteys-jaksosta, jota meidän omissa rippikouluissamme kutsutaan myös nimellä ennakkojakso.

Ilmoita tällä lomakkeella mikäli olet Mäntsälän seurakunnan jäsen, mutta käyt rippikoulusi jossain muualla kuin Mäntsälän seurakunnan järjestämänä. Tällaisia rippikouluja ovat esimerkiksi herätysliikkeiden riparit tai erilaiset urheilu- tai teemariparit.

Huom. jos käyt koko rippikoulusi, eli myös talven tapaamiset toisessa seurakunnassa esim. Tuusulan seurakunnassa, niin silloin sinun ei tarvitse ilmoittautua erikseen Mäntsälään. Mutta olet kyllä tervetullut kaikkeen toimintaamme Wanhalle nuorten päämajassamme! (IG wanhannuoret)

Ilmoita riparistasi täältä!

Seurakuntajakson käynti-ilmoitukset

Kun olemme koolla kaikki yhdessä, pidetään nimenhuuto, eikä omasta käynnistä tarvitse tällöin erikseen ilmoittaa.

Itsenäisesti osallistuttuasi laita sähköpostilla ilmoitus jussi.hokkanen@evl.fi, seuraavin tiedoin:
1) Otsikoksi "Tutustumiskäynti"
2) Nimi (etu- ja sukunimi)
3) Missä ja milloin kävit?
4) Mitä tilaisuudessa tapahtui, mitä ajatuksia se sinussa herätti? (Romaania ei tarvitse kirjoittaa, mutta laajemmin kuin parilla sanalla)

Käyntejä tulee olla yhteensä kuusi kappaletta ja valmista tulee olla 30.5.2024