Striimauskoulutus

Kiinnostaisiko mahdollisuus kouluttautua käyttämään Mäntsälän kirkon striimauskalustoa?
Koulutuksen käytyään voi halutessaan ottaa striimausvuoroja Mäntsälän kirkon jumalanpalveluksiin ja saada tästä työstä palkkiota.

Koulutus

Striimauskoulutus pitää sisällään kaksi osaa:

Laitteisiin tutustuminen ja treenaaminen kirkossa

Tutustumiseen ja harjoitteluun varataan noin 1,5 tunnin aika. Katsotaan tämä erikseen sopimaan, niin sinun, minun kuin kirkonkin kalenteriin. Perehdytään laitteisiin Mäntsälän kirkossa, käydään läpi striimauksen kokonaisuus ja treenataan striimauksen toteuttamista.

Ohjattu harjoitusstriimaus

Mikäli aiemman setin jälkeen haluaa saada striimausluvan, niin tulee varata yksi ohjattu striimauskerta jumalanpalveluksesta. Tuolla kerralla työntekijä on kanssasi koko ajan auttamassa.  Ohjatusta striimausvuorosta ei vielä makseta palkkiota.

Mikäli koulutettava toivoo lisätreeniä, niin on mahdollista osallistua useammalle 1,5h koulutuskerralle ja/tai saada toisen ohjatun striimausvuoron.

Koulutuksen jälkeen

Käytyäsi koulutuksen molemmat osat hyväksytysti läpi saat todistuksen ja voit halutessasi varata itsellesi itsenäisiä striimausvuoroja, joista maksetaan palkkio. Koulutus ei velvoita sinua ottamaan striimausvuoroja.

Striimausvuoro

Mäntsälän kirkon jumalanpalveluksessa.
Aika 3h: n.8.30 - n. 11.30
(Messu alkaa klo 10.00, mutta striimisäätö pitäisi saada valmiiksi puolta tuntia ennen.)
Palkkio: 35€

Ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittautuminen tästä linkistä. Ilmoittautumalla mukaan et vielä sitoudu ottamaan striimausvuoroja jumalanpalveluksesta.