Seurakunta mukana kesän avauksessa ja Mäntsälän Mitä ihmettä! -elämysviikonlopussa

Piirretty kylä ja tekstinä kuvan päällä lukee Mitä ihmettä! -elämysviikonloppu 27.-28.5.

Kesän avausta vietetään sunnuntaina 28.5. klo 10–15 kirkonmäellä. Ensin on kansanlaulumessu su 28.5. klo 10 kirkossa. Kansanlaulumessu on jumalanpalvelus, jossa virsien sijaan lauletaan Anna-Mari Kaskisen tuttuihin kansanlauluihin kirjoittamia kristillisiä runoja. Messun toimittavat liturgi Tarja Meijer ja avustava pappi Niko-Pekka Ovaskainen. Musiikista vastaavat Ellun kamut, Tanhuajat sekä soittajat Jaakko Kyrön johdolla. Messu lähetetään myös suorana lähetyksenä YouTuben kautta.

Messun päätyttyä kajautamme kirkon portaiden äärellä Suvivirren Minna Blomin johdolla. Kirkkokahvit nautitaan kirkon huoltorakennuksessa ja ulkona.

Voit osallistua myös opastettuun kierrokseen hautausmaalla klo 12.30 sekä konserttiin kirkossa klo 14, jossa esiintyjinä ovat Johanna Juhola ja Timo Alakotila.

Sunnuntain tapahtumat kirkonmäellä ovat osa Mäntsälän Mitä ihmettä! -elämysviikonloppua 27.–28.5. Katso kaikki tapahtumat täältä: www.mitaihmetta.netLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

2023-05-16 12:20:00.0