Seurakuntasali

Seurakuntakeskuksen sali

Urheilutie 1, 04600 Mäntsälä

100

Seurakuntasalissa kokoonnutaan yhteisiin ruokailuihin ja juhliin. Tila on myös vuokrattavissa perhejuhlia ja muistotilaisuuksia varten.

Saliin mahtuu noin 100 henkilöä. Neljän hengen pöytiä on 32 kappaletta ja lisätuoleja 130 kappaletta. Tilassa on piano, äänentoistovälineet sekä valkokangas. Kahviastiasto löytyy 120:lle, samoin ruoka-astiasto (yhteistyössä kahvion kanssa).

Sali on varattavissa kirkollisesta toimituksesta sovittaessa päivystävän papin kanssa tai suoraan kirkkoherranvirastoon yhteyttä ottaen. Varausta suunnitellessa on hyvä ottaa huomioon, että tilan tarjoiluja varten on varattava erikseen pitopalvelu.

Seurakuntasalin päätyseinässä on kuvanveistäjä Heikki Varjan (1918 - 1986) reliefi "Valoa kohti".

Tiedustelut ja varaukset:

019 560 7500 kirkkoherranvirasto avoinna arkisin klo 9–13

Sydäniskuri Sydäniskuri
Esteetön wc Esteetön wc
Induktiosilmukka Induktiosilmukka
Lastenhoitohuone Lastenhoitohuone
Lähes esteetön tila Lähes esteetön tila
wc wc
Kahviastiasto