Ruoka-apua Mäntsälässä

Kirkonmäen aamiainen

tiistaisin klo 10–12 seurakuntakeskuksen salissa. Tule viihtymään eri ikäisten seuraan yhteiselle ravitsevalle aamiaiselle, joka sisältää puuroa, voileipää, kahvia, teetä ja mehukeittoa. Kerran kuukaudessa tarjotaan keittolounas, voileipää, kahvia ja teetä. Aloitamme hartaudella klo 10. Kirkonmäen aamiainen on maksuton.

EkoTeko-hävikkikahvila

torstaisin klo 16–17.30 Ankkurissa. Kaupan hävikkielintarvikkeista tehdäään maittava suolainen ja makea iltapala, joka nautitaan yhdessä. Tarjoilun valmistavat SPR:n ja MLL:n Mäntsälän paikallisyhdistyksen vapaaehtoiset. Loppu hävikkiruoka jaetaan osallistujien kesken Ankkurissa. Seurakunnan diakoniatyöntekijä on paikalla joka toinen torstai.

Elämän leipää jokaiselle

Mäntsälän Helluntaiseurakunta järjestää viikoittain Elämän leipää jokaiselle -tilaisuuden, jossa he tarjoavat ilmaiseksi hengen ravintoa, lämmintä ruokaa sekä elintarvikkeita mukaan otettaviksi. Lue lisää täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Marttaliiton ruokavinkit

Apua edullisen kotiruoan valmistukseen ja muun muassa budjetin tekemiseen löydät Marttaliiton sivuiltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kaurapuuroa ja leipää.
Seurakuntasalin pöydän ääressä istuvat syövät jauhelihakeittoa ja leipää Kirkonmäen aamiaisella.

johtava diakoniatyöntekijä

diakoninen perhetyö, isät ja lapset, miestyö

parisuhdetuki, mielenterveystyö, kriisityö

Facebook: Keski-Uudenmaan iskät- vertaisryhmä https://www.facebook.com/groups/kuiskat