Hyppää sisältöön

Wanhannuorten logo, jossa lisäkilpi Mäntsälän seurakunnan nuoret, rippikoulu ja kouluikäiset. Taustalla biljardipöytä ja sohvia.

Ilmoittaudu kouluikäisten kesäleireille tästä linkistä!

On aika kesän 2024 isoshaun

Kesän 2024 leirit odottavat juuri sinua isoseksi.

Samalla lomakkeella voit hakea isoseksi kesän 2024 kouluikäisten leireille, rippikoululeireille sekä päiväriparille.

Rippikouluun voit hakea isoseksi käytyäsi isoskoulutuksen. Kouluikäisten leireille voivat isoseksi hakea isoskoulutuksen käyneiden lisäksi myös kerhonohjaajana toimivat.

Hakuaika päättyy sunnuntaina 24.3. klo 22.00. Täytäthän kuitenkin haun mahdollisimman pian. Paikkoja ei täytetä hakemusten saapumisjärjestyksen perusteella, eli voit ihan rauhassa tutkailla päivämääriä ja vaihtoehtoja. Ilmoittautuessa tulee antaa kaikki pyydetyt tiedot. Isosvalinnat ilmoitamme mahdollisimman pian.

Lisätietoja ja yhteydenotot: Heidi 040 5385613, Mika 040 7433258

Täytä hakemus! TÄSTÄ HAKEMUKSEEN

Nuorten kevätkausi käynnissä!

K-18. Mitäs sitten kun muutan Mäntsälästä?

Linkki seurakunnan päänettisivuille