Retket ja tapahtumat

8-synttärit käynnissä, eiintyjä on lavalla ja lapset ovat etualalla katselemassa.
Kasisynttärit

Seurakunnalla on ollut ilo ja kunnia kutsua kaikki kahdeksan vuotta täyttävät yhteisille synttärijuhlille. Juhlat pidetään seurakuntakeskuksessa. Juhlissa on yhteisen ohjalman lisäksi tarjolla synttärikakkua.

Kasisynttärit 2023

Mäntsälän seurakunta järjestää 8-synttärit vuonna 2015 syntyneille mäntsäläläisille.

Juhla järjestetään seurakuntakeskuksessa (Urheilutie 1)

tiistaina 14.11.2023 klo 18.00 - 19.30.

Juhla on tarkoitettu vain lapsille eikä juhlaan tarvitse erikseen ilmoittautua.

Juhlassa seurataan ohjelmaa, puuhataan yhdessä toisten synttärisankareiden kanssa ja syödään synttärikakkua.

Juhlassa tarjoillaan laktoositonta mansikkakermakakkua ja vadelma mehua. Juhlassa on varauduttu erilaisiin ruokavalioihin (gluteeniton, maidoton, munaton). Ruokavaliosta täytyy mainita juhlaan saapumisen yhteydessä, jotta osataan toimia oikein kakkua syödessä.

Lisätiedot Katrilta ja Mikalta

nuorisotyönohjaaja