Kerhonohjaajat

Kerhonlainen tekee suklaaleivosta.

Kerhonohjaajakoulutukseen voi osallistua rippikoulun käynyt nuori, joka on innostunut pitämään kerhoa kouluikäisille (7-14v).

Kerhonohjaajana toimiminen edellyttää joko oman seurakunnan IsKon, eli isos- ja kerhonohjaaja koulutuksen käymistä tai isoskoulutuksen käymistä jossain muualla kuin Mäntsälässä. Kerhon pitämisen voi aloittaa vaikka koulutus olisi vielä kesken.

Kerhon ohjaamisen tukena ovat nuorisotyönohjaajat Mika Ahjosaari sekä Katri Vuorio. Kerhonohjaajat kokoontuvat kerran kuussa kerhonohjaajakokoukseen, jossa vaihdetaan kuulumisia ja pohditaan yhdessä kerhoissa esiin tulleita haasteita sekä jaetaan onnistumisen hetkiä.

Kerhonohjaaminen tarjoaa nuorelle haastavan ja mielenkiintoisen paikan seurakunnassa. IsKo kulutuksesta saat eväitä uskon elämään ja ryhmänohjaajataitoja. Kerhonohjaajana toimimisesta saa todistuksen.

Jos kerhon ohjaaminen kiinnostaa sinua, täytä lomake täällä tai ota yhteys Mika Ahjosaareen.

Lisätiedot kerhonohjauksesta

johtava nuorisotyönohjaaja