Kirsikankukkia täydessä loistossaan.

Naisille

Seurakunnan toiminta naisille tarjoaa mahdollisuuden arjen surujen ja juhlahetkien jakamiseen sekä vertaistukeen toisten naisten kanssa. Toiminta pyrkii yhdessä seurakuntalaisten kanssa vahvistamaan ja varustamaan kristittynä kasvamisessa ja oman paikan löytymisessä Jumalan valtakunnan työssä. Luomme mahdollisuuksia vapaaehtoistyöhön ja toisten palveluun. Kutsumme kaikkia toimintaan mukaan.

Toimintaa:

• Naisten saunailta on lämminhenkinen ilta naisten kesken Ahvenlammen leirikeskuksessa kerran kuussa. Ohjelmassa on saunomista, rentoa yhdessäoloa, ajankohtaisten asioiden jakamista ja herkullinen iltapala. Illan keskusteluaihetta on alustamassa illan vieras. Seuraa ilmoittelua.
  • Iltalampun kajo-illat kerran kuussa. Näissä illoissa usko kohtaa elämän. Illan aiheen alustuksen jälkeen käymme keskustelua yhdessä tai ryhmissä. Illassa myös rukouspalvelu ja sielunhoitomahdollisuus sekä yhteinen nyyttikesti-iltapala. Voit tuoda oman makusi mukaan tarjottavaa yhteiseen pöytään, mutta olet myös tervetullut ilman tarjottavaa. Seuraa ilmoittelua!
  • Ankkurin avoimet on kahvila avoinna kyläläisille (Keskuskatu 11) keskiviikkoisin, jonne voi tulla tapaamaan tuttuja, juomaan hyvät kahvit tai kutomaan tai puuhaamaan ohjelman mukaisia käsitöitä. Digiapua on myös tarjolla kuukauden kolmena keskiviikkona, seuraa ilmoittelua. Lopussa pieni hartaushetki.
  • Raamattu- ja rukouspiirit