Kouluikäisille

Kouluikäisille (7-14-vuotiaille) järjestetään seurakunnassa kerhoja, leirejä ja retkiä sekä erilaisia tapahtumia. Toiminnan tavoitteena on tarjota monipuolista tekemistä ja tukea lapsen kristillistä kasvua.

Kouluikäisiä kutsutaan perheidensä kanssa seurakunnan yhteisiin jumalanpalveluksiin sekä erilaisiin juhliin ja tapahtumiin.

Seurakunnan työntekijät ovat mukana koulujen arjessa. Kouluilla pidetään päivänavauksia, koulukinkereitä ja kouluvierailutunteja sekä järjestään koululuokille suunnattuja ohjelmakokonaisuuksia.

Onko perheessänne alle kouluikäsiä lapsia? Heille sopivaa toimintaa löydätte Lapsille ja perheille -sivulta.

Oletko kiinnostunut musiikkitoiminnasta? Laulamisesta ja muusta kouluikäisten musiikkitoiminnasta löydät lisätietoja Musiikkityön -sivulta.

Wanhan Junior Afterschool tiistaisin klo 13.30 - 15.30 Wanhalla

Hyökännummen Junior Afterschool keskiviikkoisin klo 13.30 - 15.30 Hyökännummen kerhotalolla

Junior Afterschooliin voit tulla viihtymään yksin tai kavereiden kanssa. Voit mm. pelata tai tehdä erilaisia kädentaitoja, vain olla tai jutella. Junior Afterschoolissa on tarjolla myös pientä välipalaa. Paikalla aina työntekijät juuri sinua varten!

Leiritoimintaa järjestetään ympäri vuoden

Lisää tietoa leireistä saat täältä!

Kerhokausi on käynnissä lokakuulta syyskuulle.

Lisää tietoja kerhoista saat täältä

Junor Afterschool

Leirit