Wanhan viikkotoiminta

Wanha, etualalla biljardipöytä, takana sohvat

Kevät 2024

Nuorten toiminta on tarkoitettu yläkouluikäisille ja sitä vanhemmille.

Viikottain

KE Afterschool 14.15-16.30

Wanhalle koulun jälkeen vaikka bussia odottelemaan! Tarjolla on mahdollisuus biljardin, pingiksen ja lautapelien pelaamiseen, läksyjen tekoon, musiikin kuunteluun, tai muuten vaan oleiluun. Tarjolla on myös pientä välipalaa sekä kahvia, teetä ja mehua. Työntekijä on myös aina paikalla juuri sinua varten. Hiljennymme Warttikseen klo 16.

TO Toimintatorstai 14.15-19

Wanhalle koulun jälkeen vaikka bussia odottelemaan! Tarjolla on mahdollisuus biljardin, pingiksen ja lautapelien pelaamiseen, läksyjen tekoon, musiikin kuunteluun, tai muuten vaan oleiluun. Tarjolla on myös pientä välipalaa sekä kahvia, teetä ja mehua. Työntekijä on myös aina paikalla juuri sinua varten. Toimintatortasissa on klo 18-19 yhteistä ohjelmaa (pelailua, keskustelua, laulamista, Raamattuun perehtymistä tms...) sekä Warttis.

Noin joka toinen viikko

PE Avoimet ovet 19-23

Vietä perjantai-iltaa Wanhalla! Avoimet ovet ovat nuorten oma olohuone Wanhalla (noin) joka toinen viikko perjantaisin. Wanhalle saa tulla ja mennä omien menojensa mukaan. Ainoana sisäänpääsyvaatimuksena on sääntöjen noudattaminen, joita ovat esimerkiksi päihteettömyys ja toisten kunnioittaminen. Hiljennymme Warttikseen klo 22.30 (paitsi kun on Nuorten messu).

Kevään 2024 Avoimet ovet

12.1. Avoimet ovet

19.1. Avoimet ovet+ Nuorten messu klo 21

16.2. Yö kirkossa -tapahtuma, lisätiedot myöhemmin

23.2. Avoimet ovet

8.3. Avoimet ovet

15.3. Avoimet ovet  + Nuortenmessu klo 21

19.4. Avoimet ovet  + Nuortenmessu klo 21

17.5. Avoimet ovet + Nuortenmessu klo 21

Nuorten messu

Nuorten messu on nimensä mukaisesti nuorten oma ehtoollisjumalanpalvelus. Toivotamme tietysti myös kaikki muut tervetulleeksi mukaan!

Nuortenmessua vietetään kirkossa kerran kuussa perjantaisin Wanhan avointen ovien keskellä klo 21.00. Messu kestää noin tunnin, jonka ajan Wanha on suljettu. Nuorten messun musiikki poimitaan yleensä Nuoren seurakunnan veisukirjasta.

Messun bändiläisillä on oma WhatsApp-ryhmä. Mikäli haluat tulla mukaan soittelemaan ja/tai laulamaan bändiin, niin pyydä työntekijöitä liittämään sinut ryhmään. Mukaan otetaan aina uusia soittajia ja/tai laulajia, tervetuloa!

Muuta

Messu sunnuntaisin klo 10

Seurakunnan yhteinen messu, eli ehtoollisjumalanpalvelus, on joka sunnuntai Mäntsälän kirkossa klo 10, ja messuun toivotetaan myös Wanhan kävijät tervetulleiksi. Messuun on mahdollista päästä myös esimerkiksi tekstinlukijaksi tai ehtoollisavustajaksi.  Lisätietoa jumalanpalveluksista Jumalanpalvelukset ja uskonelämä -sivulla.