Esirukouspyyntö

"Älkää olko mistään huolissanne, vaan saattakaa aina se, mitä tarvitsette, rukoillen, anoen ja kiittäen Jumalan tietoon."

Esirukous on rukousta toisen puolesta. Se on lähimmäisenrakkauden muoto, jossa kannetaan huolta toisista ja koko Jumalan luomakunnasta. Jumala kehottaa rukoilemaan hädässä ja luottamaan hänen apuunsa. Rukous voi olla myös sanatonta puhetta. Rukous syntyy syvästä vaikka hauraastakin toivosta tulla kuulluksi: Jumala, kuule minua, vastaa minulle!

Voit lähettää meille nimettömästi esirukouspyyntösi alla olevalla lomakkeella ja pyytää esirukousta itsesi tai sinulle tärkeän ihmisen tai asian puolesta. Lähettäjän henkilötiedot eivät välity pyyntöjen vastaanottajalle, ellet erikseen toivo yhteydenottoa. Jos haluat, että seurakunnasta ollaan sinuun yhteydessä, jätä yhteystietosi lomakkeelle. Esirukouspyynnön voi jättää myös paperilla kirkon eteisessä sijaitsevaan esirukouspyyntölaatikkoon.

Kaikki rukouspyynnöt välitetään seurakunnan rukouspiireihin. Lisäksi voit halutessasi jättää rukouspyynnön jumalanpalveluksen yhteiseen esirukoukseen.

Ethän kirjoita rukouspyyntöösi mitään henkilö- tai yhteystietoja. Jumala tietää ne kyllä.

Rukousaiheita yhteisiin rukoushetkiin

Rukoillaan yhdessä yhteisten asioiden puolesta

Haluan, että puolestani rukoillaan
Voit halutessasi kirjoittaa yhteystietosi yllä olevaan tilaan.