Kirkkoherranviraston aukioloajat ja sähköiset palvelut

Kirkkoherranviraston vastaanotto on avoinna arkisin klo 9–13.

Palvelemme myös puhelimitse ja sähköisesti. Sivun oikeasta reunasta löydät linkkejä sähköisille lomakkeille.

Kirkkoherranviraston yhteystiedot

Kirkkoherranvirasto

mantsalan.seurakunta@evl.fi

Taloustoimiston yhteystiedot

Taloustoimisto

Sähköiset lomakkeet

Kirkkoon liittyminen

KastevarauspyyntöLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Huom! Lomakkeen lähettämisessä on tällä hetkellä ongelmia, joten pyydämme ensisijaisesti olemaan yhteydessä kirkkoherranvirastoon p. (019) 560 7500 tai mantsalan.seurakunta@evl.fi.)

Avioliiton esteiden tutkinta

Toimitusvaraukset

Päivystävä pappi on tavattavissa arkisin klo 9–13 seurakuntakeskuksessa sekä puhelimitse p. 019 560 7528. Päivystävän papin kanssa voi myös keskustella mieltä painavista asioista. Papilla on vaitiolovelvollisuus ja keskustelut ovat luottamuksellisia ja maksuttomia. Sielunhoidollisia ja muita pidempiä keskusteluja varten on hyvä varata aika etukäteen. Kastevarauksista voit jättää pyynnön sähköisellä lomakkeella.

Hautapaikat ja haudan hoito

Ole yhteydessä puhelimitse taloustoimistoon p. 040 828 6014

Uusia hautapaikkoja on mahdollista käydä katsomassa seurakunnan työntekijän opastuksella.