Ankkuri

Diakoniatoimisto

Ankkuri

40

Ankkurissa sijaitsee Mäntsälän seurakunnan diakoniatoimisto. Lisäksi Ankkurin salissa kokoontuu erilaisia piirejä ja kerhoja. Tilassa voidaan järjestää myös intiimejä konsertteja ja yhteislauluhetkiä.

Ankkurin sali on vuokrattavissa yksityistilaisuuksiin. Saliin mahtuu noin 40 henkilöä. Neljän hengen pöytiä on 7 kappaletta ja lisätuoleja 12 kappaletta. Tilassa on piano ja valkokankaan saa pyydettäessä. Kahviastiasto löytyy 40:lle, samoin ruoka-astiasto.

Diakoniatoimiston päivystys on avoinna ti ja to klo 10–12 puhelimitse p. 019 560 7536. Diakoniatyöntekijöiden kanssa voi keskustella luottamuksellisesti mistä vain maan ja taivaan välillä. Myös taloudellista tukea on mahdollista saada.

Parkkipaikat

Parkkikiekollisia parkkipaikkoja on Keskuskadun varrella. Apteekin vieressä tien toisella puolella on kunnan parkkialue.

Tiedustelut ja varaukset:

019 560 7500 Kirkkoherranvirasto avoinna arkisin klo 9–13

Sydäniskuri Sydäniskuri
Esteetön wc Esteetön wc
Lastenhoitohuone Lastenhoitohuone
wc wc
Kahviastiasto
Ruokailuastiasto
Keittiö
Pöytiä ja tuoleja
Piano/flyygeli

ma 29.4. klo 10.00

Walk to talk -lyhytterapiaa tarjolla

Walk to talk -lyhytterapiaa tarjolla ilman ajanvarausta maanantaisin klo 10-12 Ankkurissa. Walk to talk on matalan kynnyksen keskusteluapua aikuisille ja perheille. Lyhytterapiasta voi saada apua muun muassa stressiin ja unihäiriöihin, ahdistusoireisiin, ihmissuhdekiemuroihin, masennusoireisiin, vanhemmuuden haasteisiin ja erotilanteisiin. Toiminta on maksutonta, anonyymiä ja ilman ajanvarausta toteutettavaa ammatillista keskusteluapua, jota tarjoavat ratkaisukeskeistä lyhytterapiaa opiskelevat seurakunnan työntekijät.
ma 6.5. klo 10.00

ke 8.5. klo 10.00 -12.00

Ankkurin avoimet

Ankkurin ovet ovat auki kaikenikäisille! Tervetuloa kahville ja tapaamaan tuttuja tai tutustumaan uusiin ihmisiin.
ke 15.5. klo 10.00 -12.00

ma 20.5. klo 11.00