Urho-nalle ja rumpu

Lasten musiikkiryhmät

Olemme joulutauolla vko 51-1, Rytmitoukat jatkuvat taas ma 8.1.

Rytmitoukat-musiikkiryhmät lapsille ja aikuisille Koivulan kerhotalolla keväällä 2024

Maanantaisin klo 14.30-15.30

Torstaisin klo 10.15–11.15

Rytmitoukissa lauletaan, leikitään, lorutellaan, liikutaan ja soitetaan tuttujen lastenlaulujen ja Kirkkomuskarilaulujen tahdissa. Ryhmä on maksuton. Ryhmät täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Suositeltu aloitusikä n. 6kk, kun lapsi jaksaa jo kannatella päätään ja olla valveilla musiikkihetken ajan. Yhteen ryhmään mahtuu 8 perhettä. Ryhmiin on jatkuva haku, mukaan pääsee, mikäli ryhmässä on tilaa.

ILMOITTAUDU RYTMITOUKKIIN

Mäntsälän seurakunnan lapsikuoro

1.–9.-luokkalaisille maanantaisin klo 18–18.45. Harjoitukset pidetään kirkossa kirkkomuusikko Enni Pöykön johtamana. Ilmoittautuminen ensimmäisellä kokoontumiskerralla, mutta mukaan pääsee myöhemminkin. Ihan kaikki laulamisesta innostuneet lapset ja nuoret ovat tervetulleita mukaan! Lisätiedot: Enni Pöykkö p. 044 557 0908.