Seurakuntakeskus

Seurakuntakeskus

019 5607 500 Kirkkoherranvirasto

150

Seurakuntakeskuksessa järjestetään juhlia, lounaita, piirejä ja muita tilaisuuksia. Myös kirkkoherranvirasto, taloustoimisto ja päivystävän papin huone sijaitsevat seurakuntakeskuksessa.

Seurakuntakeskuksen tilat

Seurakuntakeskuksen tilat ovat vuokrattavissa.

Saliin mahtuu 100 henkilöä, kahvioon noin 50 henkilöä ja alasaliin noin 60 henkilöä.

Esteettömyys

Tilat ovat esteettömiä. Seurakuntasalissa on käytössä induktiosilmukka. Esteettömät WC-tilat ovat kokoontumistilojen välittömässä läheisyydessä.

Seurakuntakeskuksessa ei ole hissiä. Pyörätuolilla kerrosten välillä siirtyminen tapahtuu ulkokautta.

Historia

Mäntsälän seurakunnan nykyinen seurakuntakeskus on valmistunut 1980. Vanha seurakuntakeskus eli Wanha palvelee nykyään seurakunnan nuoristoiminnan tilana.

Aukioloajat ja toimistot

Kirkkoherranvirasto on avoinna arkisin kello 9–13. Kulku kirkkoherranvirastoon tapahtuu rakennuksen yläpihalta.

Virastossa on aukioloaikoina paikalla päivystävä pappi sekä viraston ja taloustoimiston henkilökunta. Puhelimitse palvelemme arkisin virka-aikaan.

Parkkipaikat

Seurakuntakeskuksessa on parkkipaikkoja sekä ylä- että alapihalla.

Tiedustelut ja varaukset:

019 5607 500 kirkkoherranvirasto avoinna arkisin klo 9–13

Sydäniskuri Sydäniskuri
Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc
Induktiosilmukka Induktiosilmukka
Lastenhoitohuone Lastenhoitohuone
Neuvonta Neuvonta
Tilaa vaunuille Tilaa vaunuille
wc wc
Kahviastiasto
Ruokailuastiasto
Keittiö
Pöytiä ja tuoleja
Tuoleja riveissä
Piano/flyygeli
Kastemalja
Omatoiminen tilaisuus

ti 19.3. klo 10.00

Kirkonmäen aamiainen

Tule viihtymään eri ikäisten seuraan yhteiselle ravitsevalle aamiaiselle. Aloitamme hartaudella klo 10. Aamiainen on maksuton.
ti 19.3. klo 10.00

Toukkapiiri

Toukkapiiriin ovat tervetulleita sylivauvat vanhempineen. Toukkapiirissä keskustellaan vauvan syntymään ja kasvuun liittyvistä kysymyksistä. Piirissä on mahdollisuus tavata muita pikkuvauvojen vanhempia, jakaa arjen kysymyksiä ja tutustua uusiin lapsiperheisiin. Toukkapiirissä on usein myös ulkopuolisia vierailijoita alustamassa vauva-aikaan, vauvanhoitoon ja vanhemmuuteen liittyvistä kysymyksistä.
ti 19.3. klo 14.00

Perhospiiri

Perhospiiri on Toukkapiirin jatkoryhmä
ke 20.3. klo 12.30

Päiväkuoron harjoitus (Ryhmä)

Päiväkuoron harjoitus.
ke 20.3. klo 16.00

Lähetyksen pääsiäismyyjäisten käsityöilta

Käsityöilta lähetyksen hyväksi. Tule ideoimaan ja valmistamaan pääsiäisen ovi- ja seinäkoristeita myyjäisiin. Palmusunnuntain 24.3 perhemessun jälkeen on tarjolla soppaa ja lähetyksen myyjäiset seurakuntakeskuksessa, jossa koristeita on myynnissä. Käsityöillassa iltapala ja mukana Outi Paukkunen. Lämpimästi tervetuloa!
ke 20.3. klo 18.00

Kirkkokuoron harjoitus (Ryhmä)

Kirkkokuoron harjoitus
to 21.3. klo 18.00

Minun lähetystarinani -ilta

Seurakunnan nimikkolähetti tuo terveiset Keski-Aasiasta. Hän on mukana paikallisen yhteistyöjärjestön mielenterveystyössä.
Illassa Juha Ijäs ja Outi Paukkunen. Illassa myös iltapalaa tarjolla. Lämpimästi tervetuloa!

Lähetyksen pääsiäismyyjäiset

Perhemessun jälkeen lounas ja pääsiäismyyjäiset lähetystyön hyväksi seurakuntasalissa. Tarjolla on Mummonkammarin käsitöitä, leivonnaisia, hapanjuurileipää ja kuivattua hapanjuurta, pääsiäiskoristeita ja viiden palkinnon arpajaiset sekä edelleen on mahdollisuus osallistua vappuna arvottavaan luonnonvärjättyjen villahuopien arpajaisiin. Lisätiedot outi.paukkunen@evl.fi, 040-739 4724