Mäntsälän seurakunnan ensimmäistä sateenkaarimessua vietetään pe 26.4. klo 18 kirkossa

Prisma loistaa sateenkaaren väreissä.

Mäntsälän seurakunnan ensimmäinen sateenkaarimessu pidetään perjantaina 26.4. klo 18 Mäntsälän kirkossa (Vanha Porvoontie 8). Messuun ovat tervetulleita kaikki sateenkaarevat, heidän läheisensä, tukijansa sekä kaikki seurakuntalaiset, jotka haluavat olla mukana messussa.

Sateenkaarimessun toimittaa liturgi Niko-Pekka Ovaskainen ja saarnan pitää kehitysvammaistyön pastori Elina Jokipaltio. Musiikista vastaa Pekka Itkosen johdolla sateenkaarimessun laulajat. Lisäksi Sari ja Niina Hartikainen esiintyvät. Messun jälkeen on kahvit kirkossa.

Sateenkaarimessua on valmistellut suunnitteluryhmä, jota vetää seurakunnan sateenkaarityön yhteyshenkilö, diakoniatyöntekijä Nina Häkkinen. Suunnitteluryhmässä ovat mukana kehitysvammaistyön pappi Elina Jokipaltio, nuorisopappi Jussi Hokkanen, hallintopastori Niko-Pekka Ovaskainen, nuoriso-ohjaaja Mika Ahjosaari, lastenohjaaja Jenna Horttanainen sekä vapaaehtoiset Heidi Hoffman, Saija Hellström, Tiina Salmi ja Eki Toivanen.

Lämpimästi tervetuloa!

2024-01-18 15:23:00.0