Seurakunnan sohvalla

Seurakunnan sohvalla on verkkolähetys, jossa haastateltavat vastaavat seurakuntalaisten kysymyksiin ja keskustelevat niistä nousevista teemoista.

16.2.2021 klo 18 ensimmäisenä Seurakunnan sohvalle istuu kirkkoherra Mikko Seppälä. Pitkäuran Mäntsälässä tehnyt Mikko tunnettiin alkuun erityisesti rippikouluissa ja nuorisotyössä. Sittemmin hän on ollut jo pitkään kirkkoherrana. Kuinka pitkään, sekin selviää Seurakunnan sohvalla. Kuten myös vastauksia odotetaan ainakin lempiruoasta ja suosikkivirrestä sekä siitäkin, onko Mikolla jo suunnitelmia eläkepäiville. Suora lähetys alkaa klo 18 ja kysymyksiä ja kommentteja voi esittää vielä lähetyksen aikana.

Tulevia Seurakunnan sohvalla lähetyksiä

9.3. teemana perheet. Aiheesta keskustelemassa ja kysymyksiin vastaamassa ovat perhetoiminnan ohjaaja Lotta Nieminen ja perhetyötä tekevä diakoni Timo Naapuri

30.3. teemana ikäihmiset ja tämän vuoden Yhteisvastuukeräys.

2021-02-16 10:31:00.0