Tule juhlimaan kirkkoherra Mikko Seppälän siirtymistä eläkkeelle

Kirkkoherra Mikko Seppälä pitämässä puhetta.

Olet lämpimästi tervetullut juhlimaan Mäntsälän seurakunnan kirkkoherra Mikko Seppälän siirtymistä eläkkeelle sunnuntaina 1.5.2022.

Päivä alkaa klo 10 Lähtömessulla Mäntsälän kirkossa, Vanha Porvoontie 8. Messun toimittaa kirkkoherra Mikko Seppälä.

Lähtömessun jälkeen klo 12–16 vietetään Kansanjuhlaa seurakuntakeskuksessa, Urheilutie 1. Maksuton kylmäbuffet sekä kahvia ja kakkua on tarjolla koko kansanjuhlan ajan. Musiikkia ja puheita kuullaan puolestaan klo 13 alkaen. Jos haluat pitää puheen tai esityksen Mikko Seppälälle, ota yhteyttä seurakunnan viestintään ma 25.4. mennessä p. 0400 165 925, heli.lomu@evl.fi.

Juhlaan voi osallistua oman aikataulun mukaan ja viivähtää niin pitkään kuin haluaa. Etukäteisilmoittautumista ei tarvitse tehdä.

Ruuhkien välttämiseksi toivomme, että mahdollisimman moni tulisi paikalle kävellen tai yhteisiä kyytejä sopien.

2022-03-29 15:29:00.0