Joulukirkkoja ja jouluhartauksia

paige-cody-bdse1gz3EPg-unsplash.jpg

Perheiden aattohartaus la 24.12. klo 14 kirkossa. Hartauden toimittavat Iida Pietala, Tarja Meijer ja Mirjam Odé. Haluaisitko lentää enkelin siivin tai tähystää tähtiä paimenten kanssa? Tervetuloa kaikenikäiset esiintymään kuvaelmaan perheiden aattohartauteen 24.12. klo 14 Mäntsälän kirkossa! Joulukuvaelman harjoitukset ovat kirkossa 21.12. klo 17. Lisätietoa ja ilmoittautumiset: Iida Pietala, p. 040 706 5572, iida.pietala@evl.fi

Jouluaaton hartaus la 24.12. klo 15.30 kirkossa. Aattohartauden toimittavat Jussi Hokkanen, Niko-Pekka Ovaskainen ja Johanna Linna. Messuun voi osallistua myös etänä täälläLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Jouluaamun messu su 25.12. klo 7 kirkossa. Messun toimittavat liturgi Tarja Meijer, avustavat papit Niko-Pekka Ovaskainen, Iida Pietala ja Jussi Hokkanen,  kanttori Johanna Linna sekä Kirkkokuoro.

Tapaninpäivän sanajumalanpalvelus ma 26.12. klo 10 kirkossa. Jumalanpalveluksen toimittavat liturgi Niko-Pekka Ovaskainen, avustava pappi Juha Partanen ja kanttori Mirjam Odé.

Uuden vuoden aattohartaus la 31.12. klo 18 kirkossa. Hartauden toimittaa Niko-Pekka Ovaskainen, musiikista vastaavat tenori Ville Kinnunen ja Johanna Linna. Tilaisuuteen voi osallistua myös etänä seurakunnan YouTube-kanavalla.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Messu su 1.1. klo 10 kirkossa. Messun toimittavat liturgi Niko-Pekka Ovaskainen ja kanttori Johanna Linna.

Loppiaisen messu pe 6.1. klo 10 kirkossa. Messun toimittavat liturgi Niko-Pekka Ovaskainen, avustava pappi Päivi Säämänen ja kanttori Johanna Linna.

2022-11-28 11:58:00.0