Seurakunnan kuorojen kevätkausi alkaa

Kuvassa Gospel Mäntsälän kuorolaisia ja pianon takana Pekka Itkonen.

Gospel Mäntsälä -kuoro

Tervetuloa laulamaan Mäntsälän Kirkkokuoroon! Kevätkausi on alkamassa ke 18.1.klo 18 poikkeuksellisesti Ahvenlammen leirikeskuksessa. Tavallisesti harjoittelemme Mäntsälän seurakuntakeskuksen isossa salissa osoitteessa Urheilutie 1 keskiviikkoisin klo 18-20. Tarvitsemme laulajia kaikkiin ääniin, varsinkin sopraanoita ja tenoreita. Toivottavasti ehdit mukaan. Alussa juomme kahvit.

Ohjelmistomme koostuu kirkkovuoden eri ajankohtien klassisesta sekakuoromusiikista ja olemme tehneet myös hiukan laajempia teoksia, kuten kuoromessuja. Jos olet epävarma, onko sinulla riittävän tarkka sävelkorva, se voidaan testata harjoitusten jälkeen. Samalla voidaan määritellä, mihin stemmaan parhaiten sovellut. Sinun ei tarvitse välttämättä osata nuotteja. Tervetuloa mukavaan lauluporukkaamme! Kuoroa johtaa kanttori Johanna Linna.

Jos pääset laulamaan jo päiväsaikaan, olet tervetullut Päiväkuoroon, joka harjoittelee keskiviikkoisin klo 12.30-14 seurakuntatalon isossa salissa Johanna Linnan johdolla. Ensimmäinen harjoitus on ke 18.1. klo 12.30 srk-talolla. Käymme usein laulamassa Hirvi-talolla ja laulamme enimmäkseen tuttuja hengellisiä lauluja yksiäänisesti pianosäestyksellä. Lämpimästi tervetuloa!

Nuorten aikuisten Gospel-kuoro aloittaa jo pe 13.1. klo 18 kirkossa johtajansa director cantus Pekka Itkosen johdolla. Musikaaliset nuoret aikuiset, tervetuloa!

2023-01-09 13:02:00.0