Mäntsälän seurakunta hakee kesä- / kausityöntekijöitä hautausmaatyöhön 1–6 kuukauden pituisiin työsuhteisiin

Mäntsälän hautausmaan hautakiviä.

Tehtäviin kuuluu seurakunnan hautausmaan ja kiinteistöjen ulkoalueiden hoito- ja kunnossapitotöitä sekä hautainhoitorahaston sopimushoitohautojen hoitotöitä, mm. haravointia, istutusta, kitkemistä ja nurmikon leikkaamista.

Kausityöntekijöiltä edellytämme pääsääntöisesti 18 vuoden ikää, mutta palkkaamme myös 1–3 alle 18-vuotiasta, mutta vähintään 16 vuoden ikäistä 1 kuukauden työsuhteeseen.

Arvostamme alan koulutusta ja työkokemusta viheralalta. Lisäksi sinulla on valmiudet työskentelyyn itsenäisesti ja ryhmässä. Työaika kolmen viikon jaksotyössä on 114 tuntia 45 minuuttia.

Hakemuksen voi täyttää tällä sivulla tai lähettää sähköpostilla osoitteeseen helena.nieminen@evl.fi. Hakemukset tulee lähettää 15.3.2023 mennessä. Työpaikkoja täytetään jo hakuaikana sopivan henkilön löydyttyä.

2023-01-10 11:40:00.0