Gospel Mäntsälän & bändin Kohti Valoa -levynjulkistamiskonsertti ke 24.5.2023 klo 19 Mäntsälän kirkossa

Kohti valoa -levynjulkistamiskonsertti_Facebookin kansikuva.jpg

Gospel Mäntsälän & bändin Kohti Valoa -levynjulkistamiskonserttia vietetään keskiviikkona 24.5.2023 klo 19 Mäntsälän kirkossa. Konserttiin on vapaa pääsy, ja konsertin aikana kuultavien laulujen sävellykset ovat dir.cant. Pekka Itkosen ja sanoitukset Riikka Näätäsen käsialaa.

Pekan ja Riikan monivuotinen yhteistyö Tuomasmessuissa tuotti Kohti Valoa -messun jo ennen korona-aikaa. Korona katkaisi kuitenkin levyhankkeen vuosiksi, mutta nyt tänä keväänä prosessi saatiin päätökseen ja lopputulos kuullaan konsertissa ja levyllä.

Mäntsälästä kotoisin oleva yrittäjä Tuomas Aukio on äänittänyt ja masteroinut levyn ja Mäntsälän seurakunta on tuottanut sen. Kauniin ulkoasun on taiteillut Li-Marie Santala. Levyn hinta on 20 € ja sitä on heti saatavissa julkaisukonsertissa ke 24.5. klo 19 ja myöhemmin Mäntsälän seurakunnan kirkkoherranvirastosta. Lämpimästi tervetuloa kuuntelemaan raikasta ja puhdasta kuorolaulua keväiseen konserttiimme Mäntsälän kirkkoon!

Gospel Mäntsälä on kokoonpano, joka koostuu kuorosta, bändistä ja kuoronjohtajasta. Gospel Mäntsälä on toiminut vuodesta 2011 Mäntsälän seurakunnassa kuoronjohtaja dir.cant. Pekka Itkosen johdolla. Kuoro esiintyy säännöllisesti Tuomasmessuissa sekä konsertoi.

Sopraanot
Helena Berg