Mäntsälän seurakunnan työryhmät toimikaudella 2023–2024

Kuvassa viestinnän työryhmä ja vasemmalta Tiina Salmi-Carlson, Heidi Hoffman, Niko-Pekka Ovaskainen, Saara Ansala, Eemeli Hintsanen ja Eerik Brusila. Työryhmän jäsen Eero Kokko ei ollut tällä kertaa mukana.

Työryhmien tarkoituksena on tukea, ideoida ja kehittää työalansa työtä sekä tarvittaessa osallistua toimintaan. Työryhmiin kuuluu seurakuntalaisia, työntekijöitä sekä seurakunnan luottamushenkilöitä. Jokaisessa ryhmässä työskentelee myös kirkkoneuvoston edustaja.

”Vaikka uuden kirkkoneuvoston asettamat työryhmät ovat vasta käynnistäneet toimintansa, on ollut ilahduttavaa huomata miten työryhmät ovat jo nyt osoittautuneet aktiivisiksi ja innostuneiksi”, kirkkoherra Tarja Meijer kertoo.

Kirkkoneuvoston päätöksen mukaisesti jokainen työryhmä saa itse päättää kokoontumiskertojensa määrän eli ryhmä kokoontuu niin usein kuin se tuntuu tehtävän kannalta mielekkäältä ja tarpeelliselta. Työryhmän jäsenyydestä kiinnostuneiden kannattaa ottaa yhteyttä itselleen läheisimmän työalan työntekijöihin, sillä kirkkoneuvosto voi täydentää jäseniä kesken toimikauden ja tarvittaessa perustaa uusia tarpeelliseksi katsomiaan työryhmiä.

Kirkkoneuvosto nimesi kokouksessaan 26.1.2023 seuraavat työryhmät sekä valitsi omat edustajansa työryhmiin:

Aikuis- ja lähetystyö:

Timi Korhonen, Eija Koskela, Sinikka Kuusiluoma-Lehmonen, Vesa Pirjola, Taina Ahonen, Jari Kupiainen, Marjo Nissinen, Markku Helenius, Ulla Nikander, Aino Heikkilä, Juha Paukkunen, Aira Jussila, Matti Virtanen, Tuuli Särkijärvi ja kirkkoneuvoston edustajana Tarja Vierikko.

Ota yhteyttä: lähetyssihteeri Outi Paukkunen p. 040 739 4724, outi.paukkunen@evl.fi

Diakoniatyö:

Anne Ahlstedt, Jukka Piiroinen, Erkki Toivanen, Tarja Tonteri ja kirkkoneuvoston edustajana Sirpa Suvanto.

Ota yhteyttä: johtava diakoniatyöntekijä Timo Naapuri p. 040 743 3262, timo.naapuri@evl.fi

Kiinteistöt:

Teuvo Heikkilä, Pentti Ovaska, Jari Rosenqvist, Salin Hannu, Jonne Tokola ja kirkkoneuvoston edustajana Hans Hammert.

Ota yhteyttä: talousjohtaja Helena Nieminen p. 040 743 3251, helena.nieminen@evl.fi

Jumalanpalvelus ja musiikki:

Anna Helin, Jouni Koskela, Matti Leinonen, Raija Ojell, Enni Pöykkö, Tiina Luomanen ja kirkkoneuvoston edustajana Susanna Koivula.

Ota yhteyttä: kappalainen Riikka Pajunen p. 040 743 3264, riikka.pajunen@evl.fi

Varhaiskasvatus ja perhetyö:

Kirsi Kaartti, Mervi Kärkkäinen, Jaana Luukkonen, Anu Ollila, Petra Kangas, Eveliina Luomanen-Kurki, Heini Salovaara ja kirkkoneuvoston edustajana Heidi Hoffman.

Ota yhteyttä: varhaiskasvatuksen ohjaaja Piia Muurikainenp. 040 743 3256, piia.muurikainen@evl.fi

Nuorisotyö:

Erkki Laine, Jonna Salonen, Sofia Fagerström, Karoliina Koivu, Marja Teppinen, Emmi Mäkinen, Aaro Hellström ja kirkkoneuvoston edustajana Tomi Vehkajärvi.

Ota yhteyttä: johtava nuorisotyönohjaaja Mika Ahjosaari p. 040 743 3258, mika.ahjosaari@evl.fi

Viestintä:

Eero Kokko, Saara Ansala, Eemeli Hintsanen, Eerik Brusila, Heidi Hoffman ja kirkkoneuvoston edustajana Salmi-Carlson Tiina.

Ota yhteyttä: hallintopastori Niko-Pekka Ovaskainen p. 040 186 9050, niko-pekka.ovaskainen@evl.fi

Edellä mainittujen työryhmien lisäksi seurakunnalla on johtoryhmä, johon kuuluvat kirkkoherra Tarja Meijer, talousjohtaja Helena Nieminen, kirkkovaltuuston puheenjohtaja Rauno Saarnio, varapuheenjohtaja Saija Hellström sekä kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja Pirkko Matalamäki.

2023-06-21 13:33:00.0