Mäntsälän kansalaisopiston Nukkekurssilla tehdään uusia hahmoja seurakunnan seimiasetelmaan

Jeesus, Maria ja Joosef huovutettuina seimihahmoina.

Tule Mäntsälän kansalaisopiston Nukkekurssille tekemään Mäntsälän seurakunnan seimiasetelmaan uusia hahmoja. Ilmoittautuminen on parhaillaan käynnissä täälläLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Seurakunta tarjoaa kurssin osallistujille, joten voit ilmoittautua maksutta mukaan, vaikka kurssin hinta 55 € onkin esillä ilmoittautumisen yhteydessä. Ilmoittaudu mukaan mahdollisimman pian, sillä paikkoja on jäljellä enää neljälle.

Nukkekurssi kokoontuu 12 kertaa 6.9.–29.11. keskiviikkoisin klo 14.30–17 osoitteessa Opistotalo, 113, Käsityötila, Vanha Porvoontie 19. Opettajana toimii Minna Juntto. Kurssimateriaalina käytetään huovutusvillaa, vanua, kankaita sekä erilaisia kierrätysmateriaaleja.

Mika Ahjosaari
Mika Ahjosaari