Mäntsälän kirkossa esitetään W. A. Mozartin Requiem – sielunmessu su 5.11.2023 klo 18

Mäntsälän kirkko sisältäpäin.

Kuvaaja: Pauliina Anttila

W. A. Mozartin Requiem on hänen kuuluisimpia teoksiaan, ja sen kaunis musiikki koskettaa kaikenikäistä kuulijaa kerta toisensa jälkeen.

Teoksen esittää Mäntsälän seurakunnan Oratoriokuoro. Kuoron johtajana toimii Mäntsälän seurakunnan kanttori Mirjam Odé. Konsertin johtaa kapellimestari Jukka Jokitalo. Orkesterina on Refugium musicum-kamariorkesteri. Teoksen solisteina laulavat sopraanot Minna Blom, Heini Grefberg, Annukka Nissilä, Anna Pekkala sekä Enni Pöykkö, altossa Natalia Vinogradova, tenorissa Eero Hartikainen ja bassossa Juha Aunola, Timo Vesterinen sekä Kalle Virta.

Konserttiin on vapaa pääsy, ohjelma maksaa 15 €. Konsertin kesto on noin 50 minuuttia.

W. A. Mozartin Requiem su 5.11.2023 klo 18 Mäntsälän kirkossa.

2023-10-16 16:16:00.0