Joulukirkot ja Jouluyön konsertti vuonna 2023 Mäntsälän seurakunnassa

Lapset koristelevat joulukuusta.

Joulukonsertit

Jouluyön konsertti su 24.12. klo 22 kirkossa. Tervetuloa perinteiseen jouluyön konserttiin! Sopraanot Minna Blom ja Enni Pöykkö sekä tenori Ville Kinnunen esittävät joulumusiikkia Johanna Linnan piano- ja urkusäestyksellä. Vapaa pääsy.

Joulukirkot ja jouluhartaudet

Perheiden jouluhartaus su 24.12. klo 14 kirkossa. Jouluhartauden toimittavat liturgi Tarja Meijer, avustava pappi Jussi Hokkanen ja kanttori Mirjam Odé. Mukana soittajia ja laulajia. Haluaisitko lentää enkelin siivin tai tähystää tähtiä paimenten kanssa? Tervetuloa kaikenikäiset esiintymään kuvaelmaan! Ilmoittaudu mukaan varhaiskasvatuksen ohjaaja Piia Muurikaiselle p. 040 743 3256. Kuvaelman harjoitukset ovat kirkossa to 21.12. klo 17.30 alkaen.

Jouluaaton hartaus su 24.12. klo 16 kirkossa. Hartauden toimittavat pappi Juha Ijäs, kanttori Johanna Linna ja laulaja bassobaritoni Timo Vesterinen.

Jouluaamun messu ma 25.12. klo 7 kirkossa. Messun toimittavat liturgi Niko-Pekka Ovaskainen, avustava pappi Jussi Hokkanen, kanttori Johanna Linna sekä Kirkkokuoro.

Tapaninpäivän sanajumalanpalvelus ti 26.12. klo 10 kirkossa. Jumalanpalveluksen toimittavat liturgi Päivi Säämänen ja kanttori Mirjam Odé.

Messu su 31.12. klo 10 kirkossa. Messun toimittavat liturgi Päivi Säämänen, avustava pappi Niko-Pekka Ovaskainen ja kanttori Johanna Linna.

Uudenvuodenaaton musiikkihartaus su 31.12. klo 18 kirkossa. Hartauden toimittaa Niko-Pekka Ovaskainen, kanttorina Brayan Jääskeläinen.

Uudenvuodenpäivän messu ma 1.1. klo 10 kirkossa. Messun toimittavat liturgi Niko-Pekka Ovaskainen, avustava pappi Riikka Pajunen ja kanttori Johanna Linna.

Loppiaisen messu la 6.1. klo 10 kirkossa. Messun toimittavat liturgi Tarja Meijer, avustava pappi Riikka Pajunen, kanttori Johanna Linna ja esilaulaja Ville Kinnunen.

2023-12-01 10:30:00.0