Tervetuloa laulamaan Kauneimpia Joululauluja ja tekemään hyvää!

Kauneimmat Joululaulut -logo ja Lähetysseuran logo sinistä taustaa vasten, jossa on kultaisia tähtiä.

Sateenkaarevat Kauneimmat Joululaulut
pe 15.12. klo 18 Ankkurissa. Tule laulamaan yhdessä tuttuja joululauluja. Tarjolla glögiä ja pipareita. Sateenkaareva toiminta on kaikille avointa ja sitoudumme yhdessä yhdenvertaisuuden periaatteisiin.

Kauneimmat Joululaulut -messu
17.12. klo 10 kirkossa. Messun toimittavat liturgi Jussi Hokkanen, avustava pappi Niko-Pekka Ovaskainen ja kanttori Mirjam Odé. 3. adventtisunnuntai.

Lasten Kauneimmat Joululaulut
su 17.12. klo 15 kirkossa. Mukana Lapsikuoro.

Kauneimmat Joululaulut
su 17.12. klo 18 kirkossa. Juontajana Kalle Virta, esilauluryhmänä Kirkkokuoro.

Kauneimmat Joululaulut on Suomen suurin musiikkitapahtuma ja yksi suurimmista keräyskampanjoista. Kauneimmista Joululauluista on muodostunut jouluperinne, joka kerää vuosittain noin miljoona suomalaista kirkkoihin laulamaan. Tänäkin vuonna kampanjan suojelijana toimii tasavallan presidentti Sauli Niinistö.

"Joulussa ja joulun odotuksessa ei ole vain kyse lahjoista. Joululaulujen äärelle kokoontuessamme voimme muistella arjen tekoja kuten ystävällistä ovenavausta tai kuulumisten kysymistä. Pienistä jokapäiväisistä toisten huomioinneista kasvaa jotain suurempaa. Yhteisö, jossa ketään ei jätetä yksin. Maa, jossa voimme luottaa tosiimme ja jakaa rauhan sanomaa", presidentti Niinistö toteaa.

"Huolehditaan yhdessä siitä, että hyvät teot jatkuvat ympäri vuoden. Kannustetaan toinen toisiamme vaikeiden aikojen yli. Ja iloitaan niistä hetkistä, jotka saamme viettää läheistemme kanssa. Tuo aika on maallisia rikkauksia arvokkaampaa."

Anna joululahjasi kehittyvien maiden heikoimmassa asemassa oleville lapsille. Osallistu kolehtiin tai lahjoita haluamasi summa MobilePaylla numeroon 61408.

Keräyslupa: Manner-Suomi RA/2020/1538, voimassa toistaiseksi 1.1.2021 alkaen, myönnetty 1.12.2020, Poliisihallitus. Kerätyt varat käytetään Suomen lähetysseuran ulkomaantyöhön.

Wed Nov 22 13:10:00 EET 2023