Perheneuvontaa Hyvinkäällä

Kirkon perheneuvonta auttaa parisuhteeseen, perheeseen ja henkilökohtaiseen elämään liittyvissä kysymyksissä. 1.9.2021 alkaen Mäntsälän seurakunnan perheneuvonta järjestetään Hyvinkään perheasiain neuvottelukeskuksessa.

Hyvinkään perheasiain neuvottelukeskukseen voi olla yhteydessä jo elokuun aikana. Vastaanottoajat alkavat syyskuussa. Yhteystiedot löytyvät Hyvinkään seurakunnan sivuilta.

Perheasiain neuvottelukeskuksen työntekijöillä on ehdoton vaitiolovelvollisuus. Palvelut ovat maksuttomia ja asiakkaaksi voit hakeutua, vaikka et olisi evankelisluterilaisen kirkon jäsen.

Ole rohkeasti yhteydessä. Keskustelu- ja kuunteluapua saat myös Mäntsälän seurakunnan työntekijöiltä mm. diakoneilta, papeilta ja perhetyöntekijöiltä.

2021-08-19 09:53:00.0