Mäntsälän seurakunnan joulukalenterissa tunnelmoidaan joululaulujen parissa

Joulukalenteri_nettisivujen etusivu.jpg

1. adventtina, niin sanottuna Hoosianna-sunnuntaina, alkaa joulun odotus. Tänäkin vuonna joulun odotusta varjostaa pandemiatilanne ja kaikki joudumme miettimään, minkälaisen joulun saamme. Oli tilanne mikä tahansa, joulun sanoma saa tuoda valoa pimeyden keskelle.

Jouluun kuuluu monilla meistä joululaulut. Tänä vuonna Mäntsälän seurakunnan joulukalenteri kietoutuu niiden ympärille. Moni taitava laulaja on antanut lahjansa yhteiseen hyvään koronan aikana ja muutoinkin ja niistä lahjoista saamme nauttia.

Joulukalenterin luukku aukeaa 1.–25.12. aina klo 9.30 seurakunnan Facebook-sivuillaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Toivottavasti ne tuottavat sinulle iloa, rauhaa ja levollisuutta jouluun valmistautumiseen. Ne saavat olla myös rukousta, kuten huudahdus ”Hoosianna”, joka tarkoittaa ”auta, pelasta”.

Siunausta adventin aikaan!

2021-11-26 15:47:00.0