Tule Mäntsälän seurakunnan Oratoriokuoron koelauluun

Pyhäinpäivän Händelin Messias-teoksen esittäjiä kuorolaisista orkesteriin.

Vuoden 2021 pyhäinpäivän Händelin Messias-teoksen esittäjiä kuorolaisista orkesteriin.

Mäntsälän seurakunnan Oratoriokuoro alkaa valmistamaan uutta teosta, joka on J. S. Bachin Johannespassio. Otamme jälleen uusia laulajia uuteen produktioon, erityisesti miesääniä sekä tenoriin että bassoon.

Koelaulut järjestetään su 16.1. klo 11.45 alkaen kirkossa. Koelaulussa lauletaan säestyksetön yksinlaulu (klassinen laulu, virsi, kansanlaulu). Koelaulu kestää noin 5–10 minuuttia. Laulajalla on hyvä olla aikaisempaa kuorokokemusta tai laulaja on laulanut aikaisemmin Bachin teoksia. Laulaja pystyy itsenäiseen harjoitteluun ja lukee nuotteja.

Ilmoittautuminen koelauluun ja lisätiedot kuoron johtaja Mirjam Odélta sähköpostitse mirjam.ode@evl.fi  to 23.12. mennessä.

2021-12-09 12:24:00.0