Menneet ja tulevaisuudessa taas uudestaankin pidettävät leirit:

1.-4. luokkalaisten kevätleirit 1.-3.3. ja 22.-24.3.

Keväällä järjestettiin kaksi 1.-4. luokkalaisten leiriä samalla sisällöllä, jotta leiripaikka voitiin tarjota mahdollisimman monelle.

Leirillä askarreltiin, ulkoiltiin, pelailtiin, leikittiin, raamisteltiin ja hiljennyttiin hartauksiin

5.-7. luokkalaisten leiri "Tammi" 26.-28.1.2024

Perinteistä talvileirin ohjelmaa 5.-7. luokkalaisille Ahvenlammen leirikeskuksessa Mäntsälässä. Ulkoilua, askartelua, pelejä ja leikkejä, hartautta, raamista ja herkullista ruokaa. Ja tietysti kavereita! Näistä on hyvä leiri tehty! Leirimaksu 20€.

Tervetuloa Äiti-lapsileireille.

Talven aikana seurakunta järjestää kaksi eri leiriä äideille ja lapsille. Leireillä askarrellaan, ulkoillaan, pelaillaan, vietetään ehtoollishetkeä, saunotaan ja tehdään paljon muutakin mukavaa. Leirille mahtuu mukaan n. 8 äitiä lapsineen.

Leirit on jaettu kahteen ikäryhmään. Marraskuun leirille toivotamme tervetulleeksi äitejä ja kouluikäisiä lapsia. Helmikuun leirille toivotamme tervetulleeksi äitejä ja alle kouluikäisiä lapsia. Jos perheessä on sekä kouluikäisiä että alle kouluikäisiä lapsia voi miettiä kumpi leiri vastaisi enemmän perheen tarpeeseen. Askaerteluja ja muuta tekemistä suunnitellaan lasten ikä huomioiden. Äiti voi ilmoittautua lastensa kanssa vain jommalle kummalle leirille. Näin mahdollisimman moni pääsisi leirille mukaan.

Seuraavat äitien ja lasten leirit syksyllä 2023 ja alkuvuodesta 2024.

The Father - talvileiri 5.-7. luokkalaisille 27.-29.1.2023

"Tämä on Big Brother", alkaa kuulutukset tosi-tv:stä tutussa talossa. Mutta tällä leirillä ei valvo isoveli, vaan ollaan Isän valvovan silmän alla ja turvallisessa huomassa. Mutta tosi-tv:stä lainassa saattavat olla ainakin monipuoliset ja ryhmää välillä haastavatkin tehtävät, itsensä haastaminen ja uudet kokemukset. Toki mukana myös leireiltä perinteisesti tutut elementit, kuten hartaus, ulkoilu, saunat ja herkullinen ruoka! Leiri pidetään Ahvenlammne leirikeskuksessa. Mukana matkassa oli 22 leiriläistä, 4 isosta ja 3 ohjaajaa.

Yö kirkossa 5.-7. luokkalaisille

Syysleiri 1-4-luokkalaisille

Leireilimme 30 leiriläisen kanssa mukavassa alkusyksyn säässä. Kiitos leiristä!

Sääksjärven kesäleirit

Kesäleiri 9-12 -vuotiaille ma 5.6. - ke 7.6.2023

Kesäleiri 7-10 -vuotiaille to 8.6. - pe 9.6.2023

Leirit sujuivat mukavasti. Nautimme telttasaunasta, sadettimesta, hyvästä seurasta ja mukavasta tekemisestä. Kiitos kaikille mukana olleille!

Kesäleiripäivä 6-8 -vuotiaille la 10.6.2023

Leiripäivä oli onnistunut. Pääsimme kokeilemaan telttasaunaa, sadettajan alla vilvoittelua ja vesiliukua. Mukavia kavereita ja hauskaa tekemistä. Kiitos kaikille mukana olleille!

Kultaleiri 12.-18.6.2022

Mukavaa yhdessä oloa ja uusia kavereita. Kullanhuuhdonta, porot, yötön yö ja tunturit jäivät mieleen. Kiitos kaikille mukana olleille!

Kevätleirit 1.-4. -luokkalaisille 3.-5.3.2023 ja 24.-26.3.2023

Vietimme ensimmäistä kertaa kaksi leiriä keväällä mukavalla porukalla. Ulkoilimme, askartelimme, pelailimme,hiljennyimme hartauksiin, leikimme ja saunoimme. Kiitos kaikille mukana olleille!

// ]]>